Hakukoneoptimointi. Laadukas Sivusto ja Verkkokauppa.

Kävijäseuranta on arkipäivää

Luottoluokitus AAA

Kävijäseuranta on arkipäivää yrityksissä

Tavanomaisessa liiketoiminnassa asiakkaiden käyttäytyminen on menestyvän yrittäjän kiinnostuksen kohteena. Jos vaikkapa myymälässä asiakkaat eivät löydä jotakin tuotetta, suunnitellaan sijoitus toisin. Asiakkaiden epävarma käyttäytyminen ja henkilökunnalle esittämät kysymykset kertovat omaa kieltään.

Kävijäseuranta puuttuu liian monesta verkkopalvelusta

Toisinaan näyttää siltä, että kiinnostus asiakkaita kohtaan loppuu kokonaan siinä vaiheessa, kun liiketoimintaa siirretään verkkoon. Kuitenkin samat, tärkeät ihmiset käyttävät verkkopalvelujakin. Sielläkin voi olla tilanteita, joissa haluttu asia ei löydy. Kysymyksiäkin saatetaan haluta tehdä. Kaikissa verkkopalveluissa pitäisi olla Kävijäseuranta, jotta verkkopalvelua voidaan kehittää oikean tiedon perusteella.

Erityisen tärkeää tämä on huomioida Verkkokaupan Perustamisessa.

Kävijäseurannan tekeminen oikein

Kaikissa verkkosivustoissa tulisi olla ohjelma, joka seuraa kävijöitä. Kävijäseuranta edellyttää myös ihmistyötä; jonkun pitää seurata tilannetta ja kehittää asioita. Parhaimmillaan kävijäseurantaohjelmisto lähettää tietoja automaattisesti sähköpostiin, jolloin seuranta ei unohdu.

Kävijäseuranta Netellolta: Optimizer

Netellon kehittämä ohjelmisto seuraa verkkopalvelun toimintaa ja tunnistaa siellä käyviä organisaatioita. Ohjelmistoon voidaan määrittää useita sähköpostiraportteja, jolloin kävijäseurantatiedot toimitetaan sähköpostitse oikeille henkilöille. Kävijäseuranta on tehokas työkalu Internetmarkkinoinnin seurantaan.

Netello Optimizer Kävijäseuranta

 

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi
parantaa sivuston löytymistä hakukoneista.
Netello Hakukoneoptimointi

Sivusto

Sivusto
yrityksille laadukkaalla graafisella suunnittelulla.
Netello Sivusto

Verkkokauppa

Verkkokauppa
myy tuotteet puolestasi verkossa.
Netello Verkkokauppa