Hakukoneoptimointi. Laadukas Sivusto ja Verkkokauppa.

Mobiilisivusto on väyläsi asiakkaiden mobiililaitteisiin

Luottoluokitus AAA

Mobiilisivusto on tärkeä

Mobiilisivusto on tärkeä, koska Suomessa tehdään päivittäin miljoona mobiilia Google-hakua.


Mobiilisivusto ajan hengessäMiten yrityksenne verkkopalvelu toimii mobiililaitteella?

Mobiililaitteiden käyttö tuote- ja hintatietojen, yhteystietojen ja aukioloaikojen käytössä on lisääntynyt voimakkaasti parin viimevuoden aikana. Nopeiden langattomien yhteyksien ansiosta mobiililaitteet mahdollistavat esimerkiksi hintavertailun tai ajo-ohjeiden hankkimisen silloin kun asiakas on jo liikkeellä ja tekemässä ostopäätöstä. Kun yrityksesi Mobiilisivusto tekee yhteydenottamisen mahdollisimman helpoksi ja tarjoaa käyttäjälle oleelliset lisätiedot tarjoamistasi tuotteista ja palveluista, tavoitat jo liikkeellä olevat asiakkaat.

Yritykset etsivät tietoa yhteistyökumppaneista älypuhelimella, ja siksi Mobiilisivusto pitää optimoida juuri mobiiliympäristöön.

Kerromme mielellämme lisää miten Mobiilisivusto hyödyntää liiketoimintaasi ja tuottaa asiakaskontakteja, ota yhteyttä.

Mobiilisivusto ajan hengessä

  • Asiakkaasi etsivät päivittäin mobiililaitteilla yritysten Mobiilisivustoja ja heillä on kiire tavoittaa palveluntarjoajat. Yhdeksän kymmenestä älypuhelimen käyttäjästä kertoo siirtyvänsä pois yrityksen sivulta, jos se toimii huonosti mobiilissa. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että yritys menettää asiakkaita. Kotisivut jotka eivät ole rakennettu kannettaville päätelaitteille ovat useimmiten älypuhelimen käyttäjille hitaita käyttää, sisältöä on liikaa ja selaaminen hankalaa.
  • Netellon toteutus takaa toimivan ja helppokäyttöisen Mobiilisivuston yritykselle ja se on paras tapa tavoittaa asiakkaansa mobiilissa.
  • Hyvin suunniteltu Mobiilisivusto on asiakkaan kannalta helppo ja nopea käyttää. Käyttöliittymä, ulkoasu ja sisältö tulee suunnitella mobiilikäyttäjää ajatellen tarkoituksenmukaiseksi.


Älypuhelimista
on tullut
erottamaton osa
päivittäistä elämäämme.

Älypuhelimen omistaa nyt 38% ihmisistä, ja älypuhelinten käyttäjät tukeutuvat laitteisiinsa aiempaa enemmän. 44% käyttää Internetiä päivittäin älypuhelimellaan, eikä suurin osa jätä sitä koskaan kotiin.

Johtopäätös: yritykset, jotka tekevät mobiililaitteista keskeisen osan strategiaansa, hyötyvät mahdollisuudesta tavoittaa uudenlaisia kuluttajia, jotka ovat jatkuvasti linjoilla.


Älypuhelimet
ovat muuttaneet
kuluttajien
käyttäytymistä.

Mobiilihakua, videoita, sovelluksia ja sosiaalista mediaa käytetään erittäin runsaasti. Älypuhelinten käyttäjät hyödyntävät useita medioita samanaikaisesti: 75% käyttää puhelintaan tehdessään muita asioita, esimerkiksi katsoessaan TV:tä (44%).

Johtopäätös: laajentamalla markkinointistrategioita mobiililaitteisiin sekä kehittämällä integroituja monimediakampanjoita on mahdollista tavoittaa tehokkaammin tämän päivän kuluttajia.


Mobiilisivusto
auttaa käyttäjiä suunnistamaan
maailmassa.

Älypuhelinpalveluissa näkyminen on ratkaisevan tärkeää paikallisille yrityksille. 90% älypuhelinten käyttäjistä etsii paikallisia tietoja puhelimellaan ja 87% ryhtyy tämän seurauksena toimiin, esimerkiksi tekee ostoksen tai ottaa yhteyttä yritykseen.

Johtopäätös: kuluttajien on helppo ottaa yrityksiin suoraan yhteyttä, jos ne huolehtivat siitä, että klikattavissa olevat puhelinnumerot näkyvät paikallisissa tuloksissa ja että ne hyödyntävät mobiililaitteiden sijaintiin perustuvia palveluja.


Älypuhelimet
ovat muuttaneet
kuluttajien tapaa
tehdä ostoksia.

Älypuhelimet ovat keskeisiä työkaluja ostosten tekemisessä: 73% on tutkinut tuotetta tai palvelua laitteellaan. Älypuhelimella tehdyt tutkimukset vaikuttavat ostajien päätöksiin ja ostoksiin kanavasta riippumatta. 23% älypuhelinten käyttäjistä on tehnyt ostoksen puhelimellaan.

Johtopäätös: mobiililaitteille optimoitu sivusto (= Mobiilisivusto) on ratkaisevan tärkeässä asemassa, ja monikanavastrategiaa tarvitaan ohjaamaan kuluttajia ostoksen luokse monia eri reittejä pitkin.


Mobiilisivusto
auttaa
mainostajia
luomaan yhteyksiä
kuluttajiin.

91% älypuhelinten käyttäjistä kiinnittää huomiota mobiilimainoksiin. Älypuhelimet ovat myös perinteisen mainonnan kannalta ratkaisevia, sillä 62% on hakenut tietoa älypuhelimellaan nähtyään mainoksen muualla kuin verkossa.

Johtopäätös: mobiilimainokset osana integroitua markkinointistrategiaa voivat tavoittaa kuluttajat paremmin.


Ota yhteyttä Netellon ammattilaisiin ja kysy miten toimiva Mobiilisivusto hyödyttää liiketoimintaasi.


Muista Hakukoneoptimointi

Mobiilisivusto tukee osaltaan hyvää löytymistä hakukoneissa. Tämän lisäksi Hakukoneoptimointi kannattaa ulkoistaa ammattilaisten tehtäväksi.


 

Takaamme tuloksia, kysy miten toteutamme ne sinun yrityksellesi.

Mobiilisivusto
tuo tuloksia.

Sinua palvelee:

Mikko Sinilahti käyntikortti

Mikko Sinilahti,
ratkaisumyynti
mikko@myynti.netello.fi
010 323 3844

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi
parantaa sivuston löytymistä hakukoneista.
Netello Hakukoneoptimointi

Verkkokauppa

Verkkokauppa
myy tuotteet puolestasi verkossa.
Netello Verkkokauppa

Seuranta

Kävijäseuranta
kertoo, mitkä yritykset sivustolla vierailevat.
Netello Kävijäseuranta