NUMMEN PYÖRÄ OY

”Dynamo-järjestelmä tuo ammattimaisuutta ja uskottavuutta työhömme”

 

”Dynamo-toiminnanohjausjärjestelmän ansiosta ongelmat ovat vähentyneet, tiedämme aina mitä asiakkaalle on luvattu ja mitä ei. Aikataulutus ja seuranta on helpottunut huomattavasti ja jälkeen päin on yksinkertaista tarkistaa mitä on tehty. Hyvän dokumentaation avulla kaikki on mustavalkoista ja selkeää.”

- Jari Petäjä, Nummen Pyörä Oy toimitusjohtaja

Kehitimme huoltojärjestelmän yhdessä Netellon kanssa

”Kun tulin Nummen Pyörään töihin vuonna 2008, kaikki huollot tulivat meille paperilla ja tämä on vallitseva tilanne useimmilla pyörähuolloilla edelleen. Ensimmäisen kauden ajan seurasimme toimintaa ja papereiden kanssa toimiminen aiheutti paljon ylimääräistä työtä ja sekaannuksia. Totesimme, että meidän pitää löytää jokin järkevä järjestelmä pyörähuollon pyörittämiseen. Tästä alkoi yhteistyömme Netellon kanssa.”

”Olemme tehneet järjestelmän kehittämisessä tiivistä yhteistyötä Netellon kanssa. Kaikki on sujunut loistavasti ja projekti on mennyt hyvin maaliin. Järjestelmän ansiosta yrityksemme toiminta on järkeistynyt ja huoltomme sekä asiakaspalvelumme laatu on parantunut entisestään.”

Työmme on helpottunut ja tehostunut

”Dynamo-toiminnanohjausjärjestelmän ansiosta ongelmat ovat vähentyneet, tiedämme aina mitä asiakkaalle on luvattu ja mitä ei. Aikataulutus ja seuranta on helpottunut huomattavasti ja jälkeen päin on yksinkertaista tarkistaa mitä on tehty. Hyvän dokumentaation avulla kaikki on mustavalkoista ja selkeää.”

”Huollolle varataan aina tietty aika ja huollon valmistumisajan tarkka määrittäminen on helpottunut huomattavasti. Valmistumisaikojen paremman tarkkuuden ansiosta asiakkaiden mielikuva meistä on parantunut ja luottamus meihin on lisääntynyt. ”

- Jari Petäjä, Nummen Pyörä Oy toimitusjohtaja

KYSY LISÄÄ DYNAMO-JÄRJESTELMÄSTÄ 

DYNAMO-TOIMINNAN­OHJAUS­JÄRJESTELMÄ

Dokumentointi on kunnossa

Lisäämme järjestelmään kaikki myynnit ja huollot. Kirjaamme ylös asiakkaan, pyörän ja huollon tiedot. Järjestelmässä tiedot ja takuukortit pysyvät tallessa ja kun tieto on järjestyksessä ja ajan tasalla, kuka tahansa voi jatkaa työtä ajankohdasta riippumatta. Tämä on kätevää esimerkiksi sairastapauksissa ja loma-aikoina.

Tieto on aina ajan tasalla ja klikkauksen päässä

Järjestelmän ansiosta meidän ei tarvitse enää etsiä papereita ja käyttää aikaa paperipinojen selaamiseen. Kaikki tiedot tallennetaan järjestelmään ja työmääräys tulostetaan myös asiakkaalle. Asiakas saa selkeän listan huollon sisällöstä sekä arvion huollon kustannuksista ja kestosta.

Emme tee ilmaista työtä

Voimme aina tarkistaa, mitä huoltoja pyörään on tehty ja mitä ei. Jos asiakas on rajoittanut tehtäviä korjauksia kieltämällä esimerkiksi ketjujen tai rattaiden vaihdon, kirjaamme tiedot järjestelmään. Voimme lisätä järjestelmään myös kommentteja liittyen asioihin, joita tulee huomioida seuraavassa huollossa.

Helpottaa työtä, työnjakoa ja työnvalvontaa

Raporttien kautta saamme tiedon mm. pyörä-, osa- ja varustemyynneistä työntekijöittäin. Saamme raportit huoltotöistä, jotka asentaja on tehnyt sekä tuotteista, joita huollossa on käytetty ja myyty asiakkaalle. Raportit antavat paljon hyödyllistä tietoa toiminnanohjaukseen. Tietoa voi käyttää esimerkiksi työnjaon suunnittelussa tai työntekijöiden seurantaan ja sparraamiseen.

Kohdennettu markkinointi

Voimme lähettää asiakkaille tekstiviestejä ja sähköposteja kohdennetusti. Markkinointi onnistuu myös kategorioittain eli voimme valita esimerkiksi tietyn rengaskoon tai pyörämallin ja lähettää viestin valitsemallemme kohderyhmälle.

- Jari Petäjä, Nummen Pyörä Oy toimitusjohtaja

Järjestelmä tehostaa myös markkinointia

”Asiakkaat ovat yhteydessä pyörähuoltoon useimmiten vasta, kun pyörä vaatii korjausta. Kohdennetun viestinnän ansiosta olemme esimerkiksi saaneet ihmisiä käymään ensihuolloissa suuremmalla prosentilla. Järjestelmä lähettää asiakkaalle automaattisesti viestin, kun huoltoaika lähestyy. Tämä yksinkertainen toimenpide on lisännyt huoltoja huomattavasti.”

”Tällä hetkellä Dynamo-järjestelmässä on n. 15000 asiakasta ja 30000 pyörää. Tämä tieto on meille ensiarvoisen tärkeää. Analysoimalla näitä tietoja voimme kehittää toimintaamme yhä tuottavampaan suuntaan.”

Yhteistyö on sujunut erinomaisesti

”Olemme puhuneet samaa kieltä järjestelmän tekijöiden kanssa koko ajan. Mielestäni kaupallinen äly ja tekninen osaaminen ovat Netellossa huippuluokkaa. Nostamme hattua etenkin Netellon tekniselle asiantuntijalle Jukka Niemelle, johon olemme voineet luottaa sataprosenttisesti. Kaikki mitä on sovittu, on myös tehty. Jukalta on aina saanut apua mihin tahansa asiaan ajankohdasta riippumatta. Täysi respekti miehelle järjestelmän takana.

- Jari Petäjä, Nummen Pyörä Oy toimitusjohtaja

 

Nummen Pyörä Oy

Nummen Pyörä on perinteikäs turkulainen pyöräliike ja kokemusta pyöräilystä löytyy peräti yli 80 vuoden ajalta. Yrityksen ammattitaitoinen ja hyvin palveleva henkilökunta auttaa löytämään sopivan pyörän joka tarpeeseen ja viisihenkinen huoltotiimi pitää pyörät kunnossa. Tuotevalikoima on laaja kattaen kategoriat eri mallisista pyöristä aina asusteisiin ja turvavarusteisiin. Myymälöitä Nummen Pyörällä on Turussa kaksi: Hämeentie 44 sekä Ulpukkasuontie 5. Tervetuloa palvelevaan pyöräliikkeeseen!

Tutustu Nummen Pyörään »

Kiinnostuitko?

DYNAMO eli huoltoliikkeiden toiminnanohjausjärjestelmä saa liikkeesi tuottamaan lisää myyntiä ja parantamaan asiakaskokemustasi. Tuntemalla asiakkaasi voit lisätä myyntiäsi ja parantaa kannattavuuttasi. Tietämällä tarkkaan mitä asiakkaasi ovat hankkineet ja milloin he ovat asioineet huollossa, voit hyödyntää resurssejasi tehokkaammin. Toiminnanohjausjärjestelmä auttaa niin pieniä kuin suuria huoltoliikkeitä parantamaan kannattavuutta, palvelun laatua ja työn tehokkuutta.

PYYDÄ TARJOUS   TUTUSTU MUIHIN RATKAISUIHIMME

 

In English
×