Aiemmat huonot kokemukset kirkastuvat Netellon myötä
Yhteistyö Unikkoremonttien ja Netellon välillä lähti siitä kun Ville Bloigu löysi netin syövereistä yrityksen ja laittoi kyselyä palveluista.
Hänellä on ennen Netelloa vähemmän mairittelevia kokemuksia digimarkkinoinnista ja sitä tarjoavista yrityksistä.
”Aiemmin minulla on ollut vastaavia palveluja alan muilta toimijoilta. Asiat on aina enemmän tai vähemmän ryssitty jossain kohtaa, tai on luvattu enemmän kuin on pystytty tekemään. Myös asiointi on ollut tosi heikkoa. Kun on yrittänyt saada asioita oikaistua tai halunnut vietävän niitä toiseen suuntaan, on se ollut hirvittävän vaikeaa ja vastaukseksi on saanut joojottelua.”
”Netellon kanssa parin vuoden aikana asiat ovat menneet juuri niin kuin on luvattu ja sovittu. Palvelu on ollut muutenkin ensiluokkaista. Asiat ovat menneet hyvin, ja aina on saanut ihmisen kiinni, kun on ollut tarvetta siihen”, Ville Bloigu kiittelee.
Asiakasrajapinnassa toimiminen vahvuutena
Unikkoremonttien Bloigu sanoo arvostavansa netellolaisten aktiivista otetta tekemiseen, unohtamatta ammattitaitoa.
”Asiakasrajapinnassa toimiminen on ehkä paras asia Netellolla. Eli se, miten teidän aloitteesta ollaan yhteydessä asiakkaaseen.”
”Kun tehdään esimerkiksi optimointia, joka on pitkä prosessi, niin Netellolta otetaan yhteyttä ja ehdotetaan palaveria, jossa katsotaan miten asiat ovat menneet. Minun ei tarvitse olla sinnepäin yhteydessä ja valvoa sitä, että tehdäänkö hommia vai ei. Lisäksi saan selkeitä raportteja, joissa on hienosti kerrottu, mistä ollaan lähdetty ja miten asia on kehittynyt. Ja asioita käydään yhdessä läpi, sekä mietitään mitä voitaisiin tehdä jatkossa.”
Ennen Netelloa Unikkoremonttien nettisivut olivat täysin ”kuralla”. Firma oli pari vuotta tauolla kun Bloigu oli muualla töissä.
”Paluun jälkeen tehtiin uudet sivut toisen firman kanssa, jonka kanssa asiat eivät menneet hyvin. He jättivät esimerkiksi ilmoittamatta, kun sivut uusitaan, kaikki aikaisemmin tehty työ sivujen löytymiseksi menee ”roskiin”, ja kaikki pitää aloittaa alusta. Heidän reaktionsa oli lähinnä olkapäiden kohauttelua”.
”Kun Netellon kanssa lähdettiin sijalta 100 ja nyt ollaan aikalailla etusivulla, niin onhan se huomattavaa parannusta. Vaikka kaikesta siitä ei ole varmuutta mikä on sivuston hakutuloksiin vaikuttanut, ei ole kahta sanaakaan, etteikö optimointi ehdottomasti toimisi. Lähtökohdasta mitattuna yhteydenotot ovat moninkertaistuneet. Jos silloin tuli yhteydenotto viikossa, nyt niitä tulee useita samassa ajassa, ja ne ovat relevantteja eikä ihan mitä sattuu”, Bloigu nauraa.
Laadukasta sisällöntuottoa
Unikkoremonteille on tehty myös sisällöntuotantoa ”avaimet käteen” -palveluna, johon Unikkoremonteilla ollaan tyytyväisiä.
”Valmiit tekstit tulivat luettavaksi ja kysyttiin ovatko ne ok, vai haluanko muuttaa tekstejä? Tekstit olivat hyviä ja selkeitä sekä referenssiasiakastekstejä varten haastattelut oli hoidettu haastateltavien aikatauluja kunnioittaen. Kysyin omilta asiakkailta miten ne olivat menneet.ja kaikille oli jäänyt hyvä maku niistä.”
Netelloa Ville Bloigu suosittelee lämpimästi.
”Voin suositella yritystä kenelle vaan, sillä palvelu ja kaikki asiat ovat toimineet kerrassaan hienosti. Pidän sitä tosi tärkeänä, että yrityksen kanssa pystyy tekemään asioita yhteistyössä. Asiakasta kuunnellaan, sekä sieltä suunnalta otetaan aktiivisesti yhteyttä ja asioita saadaan siten etenemään.”