Sisällöntuotto

Laadukas sisällöntuotto erottuu edukseen verkkosivuviidakossa, jossa on välillä vaikea ymmärtää, mitä myydään ja kenelle. Hyvin tehdyllä sisällöllä rakennetaan ammattimaista yrityskuvaa ja vakuutetaan ostaja.

Onnistunut sisällöntuotanto on tehokas myynnin väline. Laadukas teksti ohjaa verkkosivuvierailijaa kohti ostopäätöstä, vakuuttaa ja tarjoaa tietoa. Kun sisältö etenee loogisesti, pitää lukijan otteessaan ja herättää kiinnostuksen, se antaa yrityksestä ammattimaisen ja luotettavan kuvan. Sisällöntuotantoon kuuluvat myös visuaaliset elementit, kuten kuvat, kuvitukset ja videot.

Jos sivusto vilisee kirjoitusvirheitä ja sisältöä ei ole maltettu kirjoittaa muutamaa riviä enempää, eikä potentiaalinen asiakas enää tiedä, kenelle myydään ja mitä, se on monelle merkki epäammattimaisesta yrityksestä, joka tekee myös työnsä huolimattomasti.

Kysy meiltä ideoita, kuinka ammattikirjoittajamme voisivat auttaa sinun yritystäsi!

Jätä yhteystietosi, niin opastamme sinua eteenpäin  »

Kirjoitamme mm. seuraavia tekstejä

  • hakukoneoptimointiin liittyvät tekstit
  • verkkosivuston muut tekstisisällöt
  • blogiartikkelit
  • sekä muokkaamme valmiita tekstisisältöjä

"Arki on itselläni niin hektistä, että ilman apua blogin aloittaminen olisi jäänyt vain ajatukseksi muiden joukossa. Netellon avustuksella tämäkin kävi jouhevasti."

Ville Heino, Runtu Works

Minäkin haluan tarjouksen sisällöntuotannosta  »

Sisältökuvat/Muut/veera.jpg

Hyvä sisällöntuotanto maksaa itsensä takaisin

Monelle yritykselle sisältöjen tuottaminen aiheuttaa harmaita hiuksia ja se on se viimeinen asia, jolla koetaan olevan oman liiketoiminnan kannalta merkitystä. Moni ajattelee sisältöjä täyteteksteinä, joita kukaan ei kuitenkaan jaksa lukea.

Totuus on kuitenkin se, että sisällöntuotannolla on merkittävä rooli yrityksen luotettavuuden, imagon ja verkkomyynnin kannalta. Lisäksi sisällöntuotanto on yksi keskeisimmistä asioista, kun puhutaan yrityksen hakukonelöytyvyydestä. Jos sisällöt eivät ole kunnossa, yritys hautautuu kilpailijoiden alle Googlessa. Hakukonerobotit pitävät sellaisia sivustoja laadukkaampina, joissa on paljon tekstiä ja se on hyvälaatuista.


Milloin sisällöntuotanto kannattaa ulkoistaa?

  • Jos haluat varmistaa, että hakukoneoptimointi toimii mahdollisimman hyvin ja yrityksesi näkyy paremmin Googlessa
  • Jos yrityksesi verkkosivujen sisällöt ontuvat, tekstiä on liian vähän ja kirjoitusvirheitä esiintyy
  • Jos sinulla tai yrityksesi työntekijöillä ei ole aikaa, osaamista tai kiinnostusta sisältöjen tuottamiseen
  • Jos verkkosivuillasi vierailee ihmisiä, mutta he poistuvat ostamatta
  • Jos kaipaat laadukkaita blogitekstejä, uutiskirjeitä tai muuta viestintää nostamaan ulkoisen viestintäsi tasoa

Haluan, että asiantuntijanne on minuun yhteydessä  »

Laadukas sisältöstrategia on tie parempaan myyntiin

Suurin osa yritysten verkkosivuista on olemassa yhtä tarkoitusta varten: suuntana on myynnin kasvattaminen. Se ei riitä, että verkkosivu on olemassa, jos se ei edistä asiakashankintaa, Google-näkyvyyttä tai myyntiä.

Sisältöstrategia on yksi tärkeimmistä asioista, joka kannattaa miettiä kuntoon, jotta verkkosivut tuottavat paremmin. Sisältömarkkinointi on erittäin tehokasta, jos sen suunnittelee ja toteuttaa huolella. Näitä asioita yrityksen sisältöstrategiassa kannattaa huomioida:

  • Kohdeyleisöt
  • Viestinnän tavoite
  • Puhetapa
  • Kanavat (blogi, uutiskirje, some, verkkosivut, digimainonta…)
  • Hakukonenäkyvyys
  • Konversio-optimointi (asiakkaiden ohjaaminen sivustolla kohti toivottua tavoitetta)

Haluan tarjouksen sisällöntuotannosta  »

Näin copywriting toimii Netellon kautta

Meillä työskentelee sisällöntuotannon (copywriting) ammattilaisia, joiden kautta onnistuvat kaikki tekstit aina tuote- ja palvelukuvauksista optimointiteksteihin, asiantuntija-artikkeleihin, referenssiteksteihin ja blogeihin. Meillä on lukuisia tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat saaneet osallistua tekstien tuotantoon oman ammattiosaamisensa ja asiantuntemuksensa kautta, mutta päässeet helpommalla ulkoistettuaan kirjoitusvaiheen meille.

Näin me toimimme:

1.Yhteydenotto: Sisällöntuottajamme ottaa teihin yhteyttä ja sopii haastatteluajan (kasvokkain tai puhelimitse).

2. Tavoitteet: Ensimmäisessä keskustelussa kartoitetaan yrityksenne tavoitteet ja tarpeet, ja mahdolliset toiveet tekstityypin ja kirjoitusasun suhteen.

3. Suunnitelma: Jos kyseessä on kuukausittainen blogi, luomme myös alustavan rungon tulevista blogiaiheista (autamme keksimään aiheita tarvittaessa).

4. Haastattelu ja kirjoitus: Pyrimme aina siihen, että asiakkaan aikaa kuluu sisällöntuotantoon mahdollisimman vähän, joten suunnittelemme haastattelut etukäteen, pidämme puhelut lyhyinä ja toimitamme asiakkaalle valmiin aineiston tarkastettavaksi keskimäärin muutaman päivän sisällä.

5. Tekstin julkaisu: Kun teksti on hyväksytty ja korjailtu, laitamme sen puolestasi sivustollesi, joten sinun ei tarvitse huolehtia tekstistä myöskään tässä vaiheessa.

Me voimme kirjoittaa teille esimerkiksi vain yhden tekstin, rakentaa uutiskirjekampanjan tai pystyttää somekanavat. Vaihtoehtoisesti voimme tuottaa sivustollenne kuukausittaista blogia tai vaikka kaikki tuotekuvaukset. Teemme myös tekstien oikolukua ja stilisointia.

Oli siispä kyseessä mikä tahansa sisällöntuotannon tarve, me pystymme vastaamaan siihen.

Haluan kuulla lisää sisällöntuoton vaihtoehdoista  »

Valitse Netellon jatkuva sisällöntuotto tai tilaa yksittäisiä sisältöjä

Netellon sisällöntuottajat ovat kirjoittamisen ammattilaisia ja muotoilevat sanoiksi sen kaiken asiantuntijatiedon, jota sinä kannat mukanasi. Meiltä voit tilata jatkuvan blogituotannon haluamallasi julkaisuvälillä (esim. kerran kuussa), yksittäisiä tuote- ja palvelukuvauksia, optimointitekstejä tai esimerkiksi tekstien stilisointia. Kysy asiantuntijaltamme lisää eri vaihtoehdoista.

Laitetaan yhdessä verkkosivustosi sisältö ja hakukone­löytyvyys kuntoon.

Täytä lomake   -

In English