Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Netellon artikkelit


Netellon tiimi tuottaa tähän sivustoon digitaaliseen liiketoimintaan sekä verkkoviestintään liittyviä oppaita ja artikkeleita. Seuraa Netelloa ja Netellon viestintää myös sosiaalisissa medioissa.
Tavoita #netello myös sosiaalisessa mediassa ja osallistu keskusteluun.

Saavutettavuus verkkosivustolla – käytännön vinkkejä

Saavutettavuus on verkkosivustojen suunnittelun ja toteutuksen kulmakivi. Kun saavutettavuus otetaan huomioon, varmistamme, että kaikki käyttäjät voivat käyttää verkkosivustoja sujuvasti, riippumatta heidän fyysisistä tai kognitiivisista kyvyistään. Tämä ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan myös laajentaa potentiaalista käyttäjäkuntaa ja tuo liiketoiminnallisia hyötyjä. Lue eteenpäin saadaksesi käytännön vinkkejä, joiden avulla voit tehdä verkkosivustostasi saavutettavan kaikille!  Mikä ihmeen saavutettavuus ja […]

Hakukoneoptimointi 2025: trendit, ennusteet ja toimintaohjeet 

Vuosi 2024 oli tekoälyn kehittymisen vuoksi yksi hakukoneoptimoinnin merkittävimmistä vuosista. Vuonna 2025 SEO kehittyy entisestään, kun tekoäly, nollaklikkaukset ja uudet alustat edelleen muuttavat digitaalista markkinointia. Tässä artikkelissa tarkastelemme keskeisiä SEO-trendejä ja annamme vinkkejä siihen, miten voit valmistautua tulevaisuuteen. Vuoden 2024 tärkeimmät tapahtumat Keskeiset trendit vuodelle 2025 1. Tekoälyn vaikutus kasvaa Parempi hakukoneiden ymmärrys / Hakutulosten […]

ChatGPT:n tekoälyhaku on lanseerattu – lue, miten tekoäly tulee muuttamaan hakukoneita tulevaisuudessa ja miten tähän tulee varautua 

Hakukoneet, kuten Google ja Bing ovat jo pitkään olleet tiedonhakumme peruspilareita. Etsiessämme tietoa tuotteista ja palveluista tai kun tarvitsemme vastauksen kysymykseen, ensimmäinen askel on hakulausekkeen syöttäminen hakukoneen hakukenttään.   Tekoälyn nopea kehitys ja koneoppimisen hyödyntäminen ovat kuitenkin tuoneet uusia ulottuvuuksia siihen, miten hakukoneet toimivat ja kuinka ne tulevat kehittymään. Tulevaisuudessa tekoälyn vaikutus hakukoneisiin saattaa olla niin […]

Yli 90 % kuluttajista tekee ostopäätöksen arvostelujen perusteella – käyttäjäarvostelut ovat verkkosivuston menestyksen avain

Kuvittele tilanne, jossa vierailet ensimmäistä kertaa uudella verkkosivustolla etsimässä tuotetta tai palvelua. Sivusto näyttää ammattimaiselta, ja tuotteet vaikuttavat lupaavilta, mutta jotain puuttuu – käyttäjäarvostelut. Epäröit hetken, sillä et tiedä, millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on ollut. Päätät jatkaa etsintääsi toiselle sivustolle, jolla arvostelut ovat näkyvästi esillä.  Tämä on arkipäivää nykyajan digitaalisessa maailmassa, ja siksi asiakasarvostelujen merkitys […]

Tutki ennen kuin hutkit – hyvä markkinointistrategia voi mullistaa tulokset myös rajallisella budjetilla

Hyvin suunniteltu markkinointistrategia ohjaa yritystä kohti kestävää kasvua ja menestystä – oli budjetti mikä tahansa. Investointi huolellisesti laadittuun markkinointistrategiaan on yksi kannattavimmista sijoituksista, jonka rajallisella budjetilla toimiva yritys voi tehdä.  Kun markkinointibudjetti on tiukka, jokaisen euron on tuotettava tulosta  Hyvin laadittu markkinointistrategia toimii kompassina, joka ohjaa resurssien kohdentamista tehokkaimpiin kanaviin ja toimenpiteisiin. Se auttaa välttämään […]

Miten markkinoida rajallisella budjetilla?

Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoälyn hyödyntäminen voi mullistaa hakukoneoptimoinnin ja millainen merkitys ihan oikeilla ihmisasiantuntijoilla on tässä kehityskulussa.

Tiimiesittelyssä web-kehittäjä Sonja Valkila

Mitä teet Netellossa? Kuulun Netellon sivustotiimiin ja toteutan sivustoja ja verkkokauppoja graafikkojemme suunnittelemien upeiden ulkoasujen mukaan. Toteutan myös paljon sivustoihin liittyviä lisätöitä, autan myyjiä ja vastailen Netellon tukeen tuleviin viesteihin. Yksi osa työtäni on myös kehittää sivusto- ja verkkokauppatuotteitamme aina paremmiksi.

Tarvitaanko ihmistä vielä? Mikä on laadukkaan hakukoneoptimoinnin tulevaisuus? Näin Netello hyödyntää tekoälyä sisältökeskeisessä hakukoneoptimoinnissa 

Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoälyn hyödyntäminen voi mullistaa hakukoneoptimoinnin ja millainen merkitys ihan oikeilla ihmisasiantuntijoilla on tässä kehityskulussa.

Tiimiesittelyssä web designer Vladislava Sinivirta

Mitä teet Netellossa? Toteutan Netellossa sivustojen- ja verkkokauppojen suunnittelua (UI/UX) sekä tuotan mainosmateriaaleja erikaltaisiin digikanaviin. Suunnittelun lisäksi vastaan myös sivustoprojektien koordinoinnista alusta loppuun saakka.

Tiimiesittelyssä web-kehittäjä Viktor Österholm

Mitä teet Netellossa? Kehitän sivustoja ja verkkokauppoja WordPressillä sekä WooCommercella. Olen myös mukana kartoittamassa sivustojen ja verkkokauppojen toiminnallisuuksia asiakkaiden kanssa, ja pidän sivustojen / verkkokauppojen hallinnankoulutuksia, ynnä muuta.

Googlen historian suurin mullistus on tulossa – miksi SGE-optimointi kannattaa aloittaa heti? 

Tässä artikkelissa kerromme, miten Googlen hakukone tulee tulevaisuudessa muuttumaan generatiivisen haun myötä, ja miten siihen kannattaa varautua.

Tiimiesittelyssä myynnistä verkkoliiketoiminnan asiantuntija Tero-Pekka Laakso

Mitä teet Netellossa? Toimin myyjänä. Tähän sisältyy meille potentiaalisten asiakkaiden etsimistä, tapaamisten sopimista, sopivan ratkaisun tarjoamista ja tietysti kaupan tekemistä, joka on tämän työn suola. Omista asiakkaista, joita on vuosien saatossa kertynyt mukava määrä, täytyy tietysti pitää hyvää huolta, jotta voin varmistua siitä, että saavat aina parhaan hyödyn ostamastaan palvelusta.

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

00:07