Netellon artikkelit


Netellon tiimi tuottaa tähän sivustoon digitaaliseen liiketoimintaan sekä verkkoviestintään liittyviä oppaita ja artikkeleita. Seuraa Netelloa ja Netellon viestintää myös sosiaalisissa medioissa.
Tavoita #netello myös sosiaalisessa mediassa ja osallistu keskusteluun.

    Instagram 

Netello Systems mukana taistelussa COVID-19 pandemiaa vastaan

14.8.2020

Asiakkaamme Deep Sensing Algorithms Oy kehittää COVID-19-viruksen uloshengitysilmasta tunnistavaa laitetta ja algoritmia. Tämän laitteen, DSA analysaattorin, toimintaperiaate on samantyyppinen kuin alkometrin. Laitteella pyritään erittäin tarkkaan koronaviruksen tunnistukseen jo kahdessa minuutissa

”Ei saa jäädä tuleen makaamaan!”

7.4.2020

Erittäin hyvä asiakkaani käytti tätä kuuluisaa lausetta (sopivilla kirosanoilla ryyditettynä) pian koronakriisin puhjettua. Viittaus tuli kreivin aikaan, koska keskusteluamme edeltäneinä päivinä oli tullut lunta tupaan kohtalaisen paljon hamaan tulevaisuuteen siirtyneiden projektien muodossa.

Shopping Ads – merkittävästi parempi tuotto maksetusta mainonnasta

20.2.2020

Hyödynnä uusi mainosmuoto! Maailmalla hehkutetut Googlen Shopping-mainokset saapuivat viime vuonna myös Suomeen. Shopping-mainonta on erinomainen keino erityisesti verkkokauppojen tuotteiden mainostamiseen, verkkoliikenteen kasvattamiseen ja laadukkaiden liidien hankkimiseen.

Chatbot vai Liidikone – mistä saada lisää parempia liidejä?

24.1.2020

Liidikone on Netello Systems Oy:n kehittämä diagnostiikkatyökalu, joka chatbottien tavoin automatisoi asiakashankintaa, mutta tehokkaammin! Mikä on siis Liidikone ja miten se eroaa chatbotista?

Vältä hakukoneoptimoinnin yleisimmät virheet

14.11.2019

Kokosimme yhteen muistilistan tyypillisistä sudenkuopista, jotka estävät yritysten sivustojen hakukonenäkyvyyden kehittymisen.
Lue, miten vältät hakukoneoptimoinnin yleisimmät virheet!

Näin kasvatat sivustosi verkkonäkyvyyttä kuvahakujen kautta

30.9.2019

Visuaalisesti vaikuttava sivusto, jonka kuvat ovat linjassa yrityksen muun viestinnän kanssa, jää mieleen. Huolella valitut kuvat ovat loistava tapa kertoa sivustosi vierailijoille yrityksesi toiminnasta.

Viisi vinkkiä myyvän sisällön kirjoittamiseen

2.9.2019

Olipa yrityksesi toimiala mikä tahansa, verkkosivustosi tekstin laadulla voi olla merkittävä vaikutus liiketoimintaasi. Mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon, kun kirjoitetaan myyvää sisältöä verkkosivuille?

Viisi tapaa vilkastuttaa sivustosi liikennettä

9.5.2019

Katso helpot keinot saada verkkosivustollesi lisää kävijöitä ja parantaa sen tuottavuutta

Mitä konversio-optimointi on?

16.4.2019

Konversio-optimoinnin ideana on saada verkkosivuille saapuvassa potentiaalisessa asiakkaassa aikaan toivottu reaktio. Se voi olla esimerkiksi yhteydenotto tai osto. Miten verkkosivukävijää ohjataan oikein?

Näin laitat sivustosi referenssit kuntoon

17.2.2019

Haluatko kasvattaa potentiaaliseten asiakkaiden luottamusta yritystäsi kohtaan? Katso, miten laitat referenssi-sivusi kuntoon

Paikallinen hakukoneoptimointi ja näkyvyys

9.1.2019

Voiko yrityksen kasvu olla pelkän paikallisen näkyvyyden varassa? Paikallisessa optimoinnissa ei lähdetä kilpailemaan valtakunnallisesta näkyvyydestä, vaan pyritään varmistamaan että yritys saa parasta mahdollista näkyvyyttä omalla kotikentällään.

Haluatko mukaan kansainväliseen verkkokauppakilpailuun?

10.12.2018

Verkkokaupan kansainvälistyminen ja ulkomailta tilaaminen on jo nykypäivää etenkin kuluttajapuolella. Miten sinun tulisi toimia, jos haluaisit laajentaa yrityksesi omaa verkkokauppaa ulkomaille?

In English
×