Jälkimarkkinointi, uudelleenmarkkinointi, LinkedIn vai blogi? Kaikkea pitäisi tehdä, mutta aika on kortilla. Me autamme sinua valitsemaan juuri sinun liiketoimintasi kannalta oikeat sisältömarkkinoinnin tavat ja toteuttamaan ne tuottavasti.
Sisältömarkkinointi on markkinointiviestinnän uusi musta. Kaikki puhuvat siitä, mutta yllättävän harva tekee sitä johdonmukaisesti. Kannattaa muistaa, että kaikki ulkoinen viestintä, oli kyseessä sitten uutiskirje, somejulkaisu, verkkosivuteksti tai vaikkapa blogiartikkeli, on sisältömarkkinointia. Sen vuoksi kannattaa miettiä, mitä kanavissa julkaistaan ja kenelle viestitään.
Sisältömarkkinoinnin neljä peruspilariamme ovat:
- Sisältösuunnitelma ja tavoitteen määrittelye
- Laadukas ja säännöllinen sisällöntuotanto
- Some, verkkosivut ja digitaalinen markkinointi
- Yhtenäinen ilme ja kohdeyleisölle suunnattu puhetapa kaikissa digikanavissa