Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Netello siirtyi kokonaisuudessaan Alma Median omistukseen

Netello Systems Oy on siirtynyt 6.5.2022 alkaen kokonaisuudessaan Alma Median omistukseen. Alma Media omisti aiemmin 60 prosenttia yhtiön osakekannasta. Netellon liiketoiminta jatkuu täysin ennallaan, eli tällä ei ole vaikutusta esimerkiksi yhtiön palveluihin tai niiden hinnoitteluun.

Netellon toimitusjohtaja Kai Leinonen jättää yhtiön. Virkaa tekevänä liiketoimintajohtajana toimii 6.5.2022 alkaen Netellon operatiivinen johtaja Mikko Sinilahti.

”Pysymme jatkossakin itsenäisenä yrityksenä. Netello on Netello, ja netellolaiset netellolaisia – ja myös ylpeitä almalaisia. Yhteistyömme Alma Median kanssa on edennyt hyvin. Olemme pystyneet toimimaan omilla vahvuuksillamme Suomen parhaan mediatalon siipien suojassa”, Mikko Sinilahti kertoo.

”Kehityksen jatkuessa edelleen asiakkaiden hyväksi, minun on tullut aika kiittää asiakkaitamme, Netellon huippuhienoa henkilökuntaa sekä Alma Median henkilöstöä hyvästä yhteistyöstä”, sanoo Netellon toimitusjohtaja Kai Leinonen Alma Median tiedotteessa.


Uusimmat blogiartikkelimme

Älykkäämpää hakukoneoptimointia – Näin Netello reagoi tekoälyhakujen kasvuun

Tekoäly- eli AI-haut yleistyvät ja hakukoneisiinkin on tulossa AI:n tekemiä tiivistelmiä. Googlekin testaa AI:n tuomista hakukoneeseensa ja tämä saapunee ehkä jo loppuvuodesta Suomen markkinoille. Myös ChatGPT:n markkinaosuus hauissa on kasvussa.   Tässä artikkelissa käymme läpi, miten Netello ottaa AI-haut huomioon hakukoneoptimoinnissa, miten tekoälyhaut muuttavat hakukoneoptimointia ja millaisia haasteita tuloksien raportoinnissa on tällä hetkellä.  Miten Netellon hakukoneoptimoinnissa […]

Googlessa asiantuntijuus tekee eron – Pelkällä tekoälyllä menetät näkyvyyttä

Hakukoneoptimoinnin (SEO) ja digitaalisen sisällöntuotannon kenttä on muuttunut viime vuosina merkittävästi, erityisesti tekoälyn kehittymisen myötä. Tekoälypohjaiset työkalut, kuten ChatGPT, ovat mullistaneet tapamme luoda sisältöä, mutta samalla ne ovat tuoneet mukanaan uusia haasteita. Yksi keskeisimmistä näistä haasteista liittyy siihen, miten Google arvioi ja sijoittaa sisältöä hakutuloksissaan. Pelkkä tekoälyllä tuotettu sisältö ei enää riitä – asiantuntijuus on […]

Miksi Netello valitsee ihmiskeskeisen tavan toimia?

Tässä artikkelissa kerron liiketoimintajohtajan näkökulmasta, miksi me Netellossa valitsemme ihmiskeskeisen lähestymistavan hakukoneoptimointiin ja kaikkiin muihinkin palveluihimme – ja miksi se ei suinkaan tarkoita modernin teknologian hylkäämistä. Viimeisen parin vuoden aikana markkinoille on tullut trendi, joka on monille hyvinkin tuttu: tekoäly ja siihen pohjautuvat digitaalisen markkinoinnin, kuten hakukoneoptimoinnin eli SEOn palvelut. Vaikka teknologia kehittyy huimaa vauhtia […]

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

21:20