Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Netello Systems ja Alma Media yhdistävät voimansa

Alma Media on tänään (31.3.2021) ostanut 60% Netello Systems Oy:n osakekannasta.

Järjestelyn myötä Netello Systems Oy ja Alma Median keskitetty mediamyynnin organisaatio Alma Mediaratkaisut (AMR) tiivistävät yhteistyötä erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten markkinalla.

Netellon ja Alma Mediaratkaisujen yhteisenä tavoitteena on palvella yrityksiä kokonaisvaltaisesti digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla vahvistaen yritysten kilpailukykyä muuttuvilla ja kilpailluilla verkkoliiketoiminnan markkinoilla. Netellon hakukoneoptimointi (SEO)- ja hakukonemainonta (SEM)-ratkaisut ja osaaminen täydentävät luontevasti Alma Mediaratkaisujen tarjontaa. Netello Systems tarjoaa myös verkkosivustojen uudistus- ja kehitystyötä ja kokonaisvaltaisella TIE- toimintamallilla verkkopalvelun suunnittelu etenee toteutukseen asti. Netello Systems Oy:ssä työskentelee 23 ammattilaista.

Alma Mediaratkaisujen strategisia fokusalueita ovat sisältömarkkinointi ja konseptit sekä digitaalisen mainonnan datapohjaiset ratkaisut. Markkinointiratkaisujen vaikuttavuus ja käyttäjien sitoutuminen kasvaa, kun Alman digitaalisen verkoston laaja tavoittavuus Suomessa yhdistyy hakukoneoptimointiin ja –markkinointiin. Alma Median palveluiden digitaalinen verkosto tavoittaa 80% suomalaisista (TNS Mind, 2019).

Netellon ja AMR:n yhteinen näkemys on, että digitaalinen näkyvyys muodostuu yrityksen kilpailueduksi, kun se suunnitellaan, sitä optimoidaan ja markkinoidaan kuhunkin tavoitteeseen sopivilla ratkaisuilla pitkäjänteisesti ja dataohjatusti. Yhdessä Netellolla ja Alma Medialla on resurssit, kyvykkyydet sekä uusin mainonnanteknologia yhä kattavammin palvella asiakkaita.

Yhteistyötä yritysten välillä tiivistetään, Alma Median ja Netellon asiakkaiden sopimukset ja asiakasvastuut säilyvät ennallaan.

Lisätietoja:

Kai Leinonen, Netello Systems, toimitusjohtaja, puh 050 323 3054
Tiina Järvilehto, Alma Media AMR, johtaja, puh. 010 665 2015


Uusimmat blogiartikkelimme

Miksi Netello valitsee ihmiskeskeisen tavan toimia?

Tässä artikkelissa kerron liiketoimintajohtajan näkökulmasta, miksi me Netellossa valitsemme ihmiskeskeisen lähestymistavan hakukoneoptimointiin ja kaikkiin muihinkin palveluihimme – ja miksi se ei suinkaan tarkoita modernin teknologian hylkäämistä. Viimeisen parin vuoden aikana markkinoille on tullut trendi, joka on monille hyvinkin tuttu: tekoäly ja siihen pohjautuvat digitaalisen markkinoinnin, kuten hakukoneoptimoinnin eli SEOn palvelut. Vaikka teknologia kehittyy huimaa vauhtia […]

Saavutettavuus verkkosivustolla – käytännön vinkkejä

Saavutettavuus on verkkosivustojen suunnittelun ja toteutuksen kulmakivi. Kun saavutettavuus otetaan huomioon, varmistamme, että kaikki käyttäjät voivat käyttää verkkosivustoja sujuvasti, riippumatta heidän fyysisistä tai kognitiivisista kyvyistään. Tämä ei ainoastaan paranna käyttäjäkokemusta, vaan myös laajentaa potentiaalista käyttäjäkuntaa ja tuo liiketoiminnallisia hyötyjä. Lue eteenpäin saadaksesi käytännön vinkkejä, joiden avulla voit tehdä verkkosivustostasi saavutettavan kaikille!  Mikä ihmeen saavutettavuus ja […]

Hakukoneoptimointi 2025: trendit, ennusteet ja toimintaohjeet 

Vuosi 2024 oli tekoälyn kehittymisen vuoksi yksi hakukoneoptimoinnin merkittävimmistä vuosista. Vuonna 2025 SEO kehittyy entisestään, kun tekoäly, nollaklikkaukset ja uudet alustat edelleen muuttavat digitaalista markkinointia. Tässä artikkelissa tarkastelemme keskeisiä SEO-trendejä ja annamme vinkkejä siihen, miten voit valmistautua tulevaisuuteen. Vuoden 2024 tärkeimmät tapahtumat Keskeiset trendit vuodelle 2025 1. Tekoälyn vaikutus kasvaa Parempi hakukoneiden ymmärrys / Hakutulosten […]

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

10:09