Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Netello Systems ja Alma Media yhdistävät voimansa

Alma Media on tänään (31.3.2021) ostanut 60% Netello Systems Oy:n osakekannasta.

Järjestelyn myötä Netello Systems Oy ja Alma Median keskitetty mediamyynnin organisaatio Alma Mediaratkaisut (AMR) tiivistävät yhteistyötä erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten markkinalla.

Netellon ja Alma Mediaratkaisujen yhteisenä tavoitteena on palvella yrityksiä kokonaisvaltaisesti digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla vahvistaen yritysten kilpailukykyä muuttuvilla ja kilpailluilla verkkoliiketoiminnan markkinoilla. Netellon hakukoneoptimointi (SEO)- ja hakukonemainonta (SEM)-ratkaisut ja osaaminen täydentävät luontevasti Alma Mediaratkaisujen tarjontaa. Netello Systems tarjoaa myös verkkosivustojen uudistus- ja kehitystyötä ja kokonaisvaltaisella TIE- toimintamallilla verkkopalvelun suunnittelu etenee toteutukseen asti. Netello Systems Oy:ssä työskentelee 23 ammattilaista.

Alma Mediaratkaisujen strategisia fokusalueita ovat sisältömarkkinointi ja konseptit sekä digitaalisen mainonnan datapohjaiset ratkaisut. Markkinointiratkaisujen vaikuttavuus ja käyttäjien sitoutuminen kasvaa, kun Alman digitaalisen verkoston laaja tavoittavuus Suomessa yhdistyy hakukoneoptimointiin ja –markkinointiin. Alma Median palveluiden digitaalinen verkosto tavoittaa 80% suomalaisista (TNS Mind, 2019).

Netellon ja AMR:n yhteinen näkemys on, että digitaalinen näkyvyys muodostuu yrityksen kilpailueduksi, kun se suunnitellaan, sitä optimoidaan ja markkinoidaan kuhunkin tavoitteeseen sopivilla ratkaisuilla pitkäjänteisesti ja dataohjatusti. Yhdessä Netellolla ja Alma Medialla on resurssit, kyvykkyydet sekä uusin mainonnanteknologia yhä kattavammin palvella asiakkaita.

Yhteistyötä yritysten välillä tiivistetään, Alma Median ja Netellon asiakkaiden sopimukset ja asiakasvastuut säilyvät ennallaan.

Lisätietoja:

Kai Leinonen, Netello Systems, toimitusjohtaja, puh 050 323 3054
Tiina Järvilehto, Alma Media AMR, johtaja, puh. 010 665 2015


Uusimmat blogiartikkelimme

Maailma mullistui ja sitten taas ei: Tällainen sivusto toimii tekoälyn aikakaudella

Koska tekoäly tykkää hirmu paljon hyvistä verkkosivustoista.
Jaa että miksi? Koska ihmisetkin tykkäävät hirmu paljon hyvistä sivustoista.
Tekoälyhakukoneet eivät luo sisältöä tyhjästä. Ne analysoivat, yhdistelevät ja tiivistävät internetistä löytyvää tietoa. Mitä parempi ja luotettavampi lähde verkkosivustosi on, sitä todennäköisemmin tekoäly nostaa sen esiin vastauksessaan. Sama logiikka pätee myös perinteisiin hakukoneisiin.

Nordic SEO Summit 2025 – Netello osallistui Skandinavian suurimpaan SEO-konferenssiin

Olimme mukana SEO-tiimimme kanssa tämän vuoden Nordic SEO Summit -tapahtumassa, joka kokosi yhteen hakukoneoptimoinnin asiantuntijoita, markkinoijia ja digitaalisen alan kehittäjiä ympäri Pohjoismaita. Tapahtuma tarjosi erinomaisen tilaisuuden verkostoitua, syventyä uusimpiin SEO-trendeihin ja saada näkemyksiä siitä, mihin suuntaan digitaalinen näkyvyys on kehittymässä.  Päivän aikana kuulimme inspiroivia puheenvuoroja alan huippuosaajilta, käsittelimme mm. tekoälyn vaikutuksia hakukoneoptimointiin, teknisen SEO:n uusia […]

Älykkäämpää hakukoneoptimointia – Näin Netello reagoi tekoälyhakujen kasvuun

Tekoäly- eli AI-haut yleistyvät ja hakukoneisiinkin on tulossa AI:n tekemiä tiivistelmiä. Googlekin testaa AI:n tuomista hakukoneeseensa ja tämä saapunee ehkä jo loppuvuodesta Suomen markkinoille. Myös ChatGPT:n markkinaosuus hauissa on kasvussa.   Tässä artikkelissa käymme läpi, miten Netello ottaa AI-haut huomioon hakukoneoptimoinnissa, miten tekoälyhaut muuttavat hakukoneoptimointia ja millaisia haasteita tuloksien raportoinnissa on tällä hetkellä.  Miten Netellon hakukoneoptimoinnissa […]

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

12:37