Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Netello Systems ja Alma Media yhdistävät voimansa

Alma Media on tänään (31.3.2021) ostanut 60% Netello Systems Oy:n osakekannasta.

Järjestelyn myötä Netello Systems Oy ja Alma Median keskitetty mediamyynnin organisaatio Alma Mediaratkaisut (AMR) tiivistävät yhteistyötä erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten markkinalla.

Netellon ja Alma Mediaratkaisujen yhteisenä tavoitteena on palvella yrityksiä kokonaisvaltaisesti digitaalisen markkinoinnin ratkaisuilla vahvistaen yritysten kilpailukykyä muuttuvilla ja kilpailluilla verkkoliiketoiminnan markkinoilla. Netellon hakukoneoptimointi (SEO)- ja hakukonemainonta (SEM)-ratkaisut ja osaaminen täydentävät luontevasti Alma Mediaratkaisujen tarjontaa. Netello Systems tarjoaa myös verkkosivustojen uudistus- ja kehitystyötä ja kokonaisvaltaisella TIE- toimintamallilla verkkopalvelun suunnittelu etenee toteutukseen asti. Netello Systems Oy:ssä työskentelee 23 ammattilaista.

Alma Mediaratkaisujen strategisia fokusalueita ovat sisältömarkkinointi ja konseptit sekä digitaalisen mainonnan datapohjaiset ratkaisut. Markkinointiratkaisujen vaikuttavuus ja käyttäjien sitoutuminen kasvaa, kun Alman digitaalisen verkoston laaja tavoittavuus Suomessa yhdistyy hakukoneoptimointiin ja –markkinointiin. Alma Median palveluiden digitaalinen verkosto tavoittaa 80% suomalaisista (TNS Mind, 2019).

Netellon ja AMR:n yhteinen näkemys on, että digitaalinen näkyvyys muodostuu yrityksen kilpailueduksi, kun se suunnitellaan, sitä optimoidaan ja markkinoidaan kuhunkin tavoitteeseen sopivilla ratkaisuilla pitkäjänteisesti ja dataohjatusti. Yhdessä Netellolla ja Alma Medialla on resurssit, kyvykkyydet sekä uusin mainonnanteknologia yhä kattavammin palvella asiakkaita.

Yhteistyötä yritysten välillä tiivistetään, Alma Median ja Netellon asiakkaiden sopimukset ja asiakasvastuut säilyvät ennallaan.

Lisätietoja:

Kai Leinonen, Netello Systems, toimitusjohtaja, puh 050 323 3054
Tiina Järvilehto, Alma Media AMR, johtaja, puh. 010 665 2015


Uusimmat blogiartikkelimme

Yli 90 % kuluttajista tekee ostopäätöksen arvostelujen perusteella – käyttäjäarvostelut ovat verkkosivuston menestyksen avain

Kuvittele tilanne, jossa vierailet ensimmäistä kertaa uudella verkkosivustolla etsimässä tuotetta tai palvelua. Sivusto näyttää ammattimaiselta, ja tuotteet vaikuttavat lupaavilta, mutta jotain puuttuu – käyttäjäarvostelut. Epäröit hetken, sillä et tiedä, millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on ollut. Päätät jatkaa etsintääsi toiselle sivustolle, jolla arvostelut ovat näkyvästi esillä.  Tämä on arkipäivää nykyajan digitaalisessa maailmassa, ja siksi asiakasarvostelujen merkitys […]

Tutki ennen kuin hutkit – hyvä markkinointistrategia voi mullistaa tulokset myös rajallisella budjetilla

Hyvin suunniteltu markkinointistrategia ohjaa yritystä kohti kestävää kasvua ja menestystä – oli budjetti mikä tahansa. Investointi huolellisesti laadittuun markkinointistrategiaan on yksi kannattavimmista sijoituksista, jonka rajallisella budjetilla toimiva yritys voi tehdä.  Kun markkinointibudjetti on tiukka, jokaisen euron on tuotettava tulosta  Hyvin laadittu markkinointistrategia toimii kompassina, joka ohjaa resurssien kohdentamista tehokkaimpiin kanaviin ja toimenpiteisiin. Se auttaa välttämään […]

Miten markkinoida rajallisella budjetilla?

Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoälyn hyödyntäminen voi mullistaa hakukoneoptimoinnin ja millainen merkitys ihan oikeilla ihmisasiantuntijoilla on tässä kehityskulussa.

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

05:27