Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Autan yrityksesi kilpailijoiden edelle

Tässä henkilöesittelyssä minun pitäisi kaiketi kertoa jotain saliharrastuksestani tai arjestani ihanan vaimoni ja toimistokoiramme kanssa. Se ei kuitenkaan sinua – yrittäjä, yritysjohtaja tai yrityksen markkinoinnista vastaava johtaja – kiinnosta vähääkään. Sen sijaan olet todennäköisesti kiinnostunut näistä:

  • Miten kasvatan yritykseni myyntiä kannattavasti tässä taloustilanteessa?
  • Miten saisin vanhan asiakaskuntamme lisäksi tavoitettua kokonaan uusia asiakkaita?
  • Miten saisin pidettyä markkinointikulut järkevinä?
  • Mihin kanaviin minun kannattaisi investoida rajalliset markkinointieuroni?
  • Miten varmistan, että yrityksemme pystyy jatkossakin tarjoamaan töitä kaikille osaaville ammattilaisillemme?

Näin homma toimii

1

Ensimmäisessä keskustelussamme et vielä pääse – vaikka haluaisitkin! – ostamaan minulta yhtään mitään. Pääset kertomaan minulle, missä sinä ja yrityksesi tarvitsette apua.

2

Sen jälkeen minä ja tiimimme laadimme sinulle konkreettisen ja perustellun ehdotuksen siitä, mitä kannattaisi tehdä juuri nyt. Tarjoilemme ehdotuksemme sinulle ilman ammattijargonia tai kapulakieltä.

3

Sinä päätät, haluatko tehdä kanssamme yhteistyötä.

Jos sanot minulle ja tiimillemme ”kyllä”, pidän henkilökohtaisesti huolen siitä, että saat sen, mitä päätit meiltä ostaa.

Varaa aika täältä tai jätä yhteydenottopyyntö – ja yhteinen matkamme voi alkaa!

11-vuotisen asiantuntijaurani aikana olen auttanut satoja yrityspäättäjiä hyvin erilaisten tavoitteiden saavuttamisessa.

Ole rohkeasti minuun yhteydessä, jos tilanteesi on esimerkiksi jokin seuraavista:

  • Sinulla on vakiintunut asiakaskunta ja pitkä kokemus, mutta haluaisit löytää markkinoinnin avulla kokonaan uusia asiakkaita.
  • Sinulla on käynnissä digitaalista markkinointia, mutta tulokset eivät ole riittäviä.
  • Haluat kasvattaa yritystäsi kannattavasti ennen muutaman vuoden päässä siintävää exitiä.
  • Haluat säilyttää nykyisen liikevaihtosi epävarmassa taloustilanteessa.
  • Toimitusjohtajasi on antanut sinulle vastuun markkinoinnista, ja mietit, mihin aina liian pieni budjetti kannattaisi kohdentaa.
  • Vastaat yrityksen markkinoinnista, mutta koet vaikeaksi perustella sen tuloksia johdolle.
  • Mietit juuri nyt, pitäisikö rajallinen markkinointibudjetti sijoittaa Googleen, someen vai kenties johonkin kuumaan tekoälyratkaisuun.

Jos joku edellä mainituista osui sinuun, varaa kanssani keskusteluaika tai jätä yhteystietosi. Takaan, että saat vastaukset kysymyksiisi.

Univisio

Optimointi, Verkkokauppa

”Ennen verkkokaupan uudistusta kävijöitä oli kuukausitasolla muutamia kymmeniä. Nyt voidaan puhua sadoista tai jopa tuhansista kävijöistä viikossa.”

Mervi Parkkonen, Univisio

PP-Logistiikka

Optimointi, Sivusto, Sisällöntuotto

”Olemme saaneet heidän osaamisensa avulla huomattavan paljon uusia asiakkuuksia. Ei ole enää sellaisia viikkoja, ettei meille tulisi kyselyä jostakin uudesta projektista. Viimeisen vuoden liikevaihdosta lähes 20 % tuli asiakkailta, joita meillä ei ennen tätä uudistusta ollut. Onhan se tuloksena melkoisen hyvä.”

Juha Munne, PP-Logistiikka

Creapak

Hakukoneoptimointi, Verkkokauppa

va“Verkkokauppamyynti on kehittynyt todella hyvin ja se alkaa olemaan tärkeä osa liiketoimintaamme. Olemme saaneet myös paljon palautetta nykyisiltä ja uusilta asiakkailta. He ovat sanoneet, että uudet nettisivut ja verkkokauppa ovat hyvännäköiset ja toimivat.”

Petri Blad, CreaPak O

Netellon henkilökunta

Olemme kumppanisi – Ota yhteyttä!

"*" näyttää pakolliset kentät

Toivon, että minuun ollaan yhteydessä
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tietosuojaseloste.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

17:00