Display-mainonta

Display-mainonta näyttää yrityksesi mainoksia siellä, missä asiakkaasi ovat: verkossa! Me rakennamme mainokset ja kampanjat puolestasi.

Digimarkkinoinnin avulla yrityksesi näkyy siellä missä pitääkin: Googlen hakutuloksissa, somekanavissa, sähköpostissa ja esimerkiksi erilaisten verkkosivujen bannerimainoksissa. Mitä useammassa paikassa näyt, sen useammasta lähteestä verkkosivuillesi virtaa kävijöitä. Kaikki toimet tukevat toisiaan!

Missä mainokset näkyvät?

Display-mainonta tarkoittaa niitä mainoksia, jotka näkyvät Googlen Display-verkostossa eli esimerkiksi tietyillä uutissivustoilla, blogeissa, YouTubessa ja puhelinsovelluksissa. Mainokset näkyvät sivuihin upotettuina banneri- tai tekstimainoksina, mikä vastaa käytännössä digitaalista lehtimainontaa.

Mitä mainostus maksaa?

Display-mainonta hinnoitellaan klikkausten mukaan eli maksat vain siitä, jos verkkokävijä päätyy sivustollesi klikattuaan mainostasi. Jos klikkauksia ei tule, et maksa näyttökerroista mitään. Yksi klikkaus voi maksaa noin 0,20-1,00 €. Voit itse päättää korkeimman hinnan, jonka olet valmis maksamaan yksittäisestä klikkauksesta. Voit siis aloittaa mainostuksen vaikkapa muutaman kympin budjetilla ja nostaa sitä tarvittaessa.

Mitä hyötyä tästä on minulle?

Bannerimainonta auttaa sinua kasvattamaan yrityksesi näkyvyyttä suosituilla nettisivustoilla, kuten tietyillä uutissivuilla ja YouTubessa.

  • Saat uusia asiakkaita: tavoitat ne ihmiset, jotka esimerkiksi lukevat uutisia, mutta eivät ole vielä etsineet tai löytäneet tuotettasi tai palveluasi. Kiinnostavan mainoksen avulla voit kiinnittää heidän huomionsa uutisten selailun lomassa.
  • Tavoitat sivuillasi vierailleet ihmiset uudestaan: mainostasi näytetään aktiivisesti myös sellaisille henkilöille, jotka ovat jo käyneet sivuillasi, mutta jatkaneet matkaansa. Google näyttää vierailun jälkeen mainostasi Display-verkostoon kuuluvilla sivuilla − pysyt siis myös mielessä!

Kasvata brändisi tunnettuutta, houkuttele ihmisiä sesonkituotteitteilla tai palveluilla ja näy siellä, missä nettikävijät liikkuvat! Katso tästä, miten Netello tekee bannerimainontaa.

Haluan kuulla lisää Display-mainonnasta

DISPLAY-MAINONTA ON DIGITAALISTA LEHTIMAINONTAA − JA VIELÄPÄ EDULLISTA!

Display-mainonta on erinomainen mainostuksen muoto, sillä se tavoittaa myös ne ihmiset, jotka eivät aktiivisesti etsi tuotettasi tai palveluasi netistä. Mainokset näkyvät esimerkiksi useiden uutissivustojen ylä- ja sivuosissa. Se on siis mitä parhain keino uida niiden internetkäyttäjien tietoisuuteen, jotka eivät vielä tunne brändiäsi.

Tarkalla kohdennuksella voit vaikuttaa siihen, millä sivuilla mainoksesi näkyvät, kun taas laaja näkyvyys ja Googlen automatiikka varmistavat sen, että näyt monessa paikassa yhtä aikaa.

Display-mainonta toimii myös uudelleenmarkkinoinnin apuna. Jos nettikäyttäjä on jo aiemmin vieraillut yrityksesi verkkosivustolla, mainostasi näytetään hänelle kun hän seuraavan kerran vierailee sivustolla, joka kuuluu Googlen Display-verkostoon. Mainonnan avulla pysyt siis myös mielessä, vaikka verkkokävijä olisikin jo poistunut sivustoltasi.

GOOGLEN DISPLAY-VERKOSTO TAVOITTAA YLI 90 % INTERNETIN KÄYTTÄJISTÄ MAAILMANLAAJUISESTI!

Display-verkosto on hyvin laaja, sillä se koostuu erilaisista verkkosivuista, videopalveluista ja sovelluksista, joissa mainostasi voidaan näyttää. Mainoksesi voi näkyä koko verkoston laajuudella automaattisella kohdennuksella. Voit vaihtoehtoisesti kohdentaa mainoksesi manuaalisesti esimerkiksi sijainnin, yleisön (esimerkiksi sukupuoli, ikä, vanhemmuus) tai aiheen (esimerkiksi retkeily, käytetyt autot) mukaan.

  • Esimerkki: Kevät tulee ja tarjoat auton kesärenkaiden vaihtoa Oulun alueella. Lisäksi haluat luoda kampanjan, jossa kesärenkaiden vaihtaja saa ajopeliinsä ilmaisen pikahuollon.
  • Kampanja: Luodaan houkutteleva ja visuaalinen mainos, joka ajoitetaan renkaanvaihdolle otolliseen ajankohtaan, kohdennetaan Oulun alueelle, 18-60-vuotiaille miehille ja naisille. Mainos näkyy Googlen Display-verkostossa eli tässä tapauksessa esimerkiksi Oulun alueella uutissivuja selaavien ihmisten laitteissa.

Display-mainonta tarjoaa myös mahdollisuuden käyttää erilaisia mainostuksen muotoja: näyttävien kuvien, videoiden ja interaktiivisten ominaisuuksien käyttö auttavat houkuttelemaan potentiaalisten asiakkaiden huomion. Responsiivisilla mainoksilla yrityksesi mainos mukautuu automatiikan avulla kohdesivun ulkoasuun ja tyhjään mainospaikkaan.

Haluan tarjouksen edullisesta Display-mainonnasta

Miten Display-mainonta eroaa Google-mainonnasta?

Display-mainonta tarkoittaa siis sitä, että mainokset eivät näy Googlen hakutuloksissa vaan Googlen verkostoon kuuluvilla nettisivuilla bannerimainoksina. Verkosto sisältää esimerkiksi uutissivustoja, suosittuja blogeja, YouTuben, tietyt mobiilisovellukset ja Gmailin. Display-mainokset ovat yleensä hakukonemainoksia visuaalisempia, sillä hakukonemainokset koostuvat pääosin tekstisisällöstä. Display-mainosten etuna on myös se, että ne tavoittavat myös sellaista yleisöä, joka ei vielä ole etsinyt tuotettasi tai palveluasi.

Google-mainonta puolestaan on hakukonemainontaa eli mainokset näkyvät Googlen hakutulosten joukossa. Hakukonemainonta on maksullista ja se tehdään Google Adsilla. Laadukkaimmilla mainoksilla voidaan päästä Googlen ensimmäiselle hakutulossivulle, ja vieläpä ensimmäisille paikoille. Ensimmäiset kolme sijoitusta ovat tutkitusta kaikista klikatuimpia. Mainoksia voidaan luoda yrityksesi kannalta tärkeimmille termeille, joita potentiaalinen asiakas hakee Googlesta. Lue lisää hakukonemainonta -sivultamme.

NÄMÄ KOLME ASIAA TUKEVAT TOISIAAN − LAITETAAN NE KAIKKI KERRALLA KUNTOON!

  • HAKUKONEOPTIMOINTI: laadukkaat verkkosivut (sekä sisällöllisesti että teknisesti) löytyvät paremmin internetistä, kuin heikkolaatuiset sivut. Kun hakukoneoptimointi on kunnossa, nettisivusi saavat paremmat sijoitukset Googlen hakutuloksissa. Optimoinnin avulla sivustosi myös toimii paremmin, näyttää paremmalta ja kuulostaa paremmalta.
  • HAKUKONEMAINONTA: Parhaita hakutulossijoituksia voi haalia itselleen myös maksullisilla Google Ads -mainoksilla, jotka oikein toteutettuina voivat nousta hakutulosten kärkeen. Mainokset toimivat orgaanisen näkyvyyden tukena ja auttavat yritystäsi näkymään paremmin Googlessa.
  • DISPLAY-MAINONTA: Näiden lisäksi rinnalla toimii hyvin Display-mainonta, joka näyttää mainostasi myös Googlen ulkopuolella ja tavoittaa myös ne yleisöt, jotka eivät vielä ole etsineet tuotettasi.

Me Netellolla teemme kaikkea tätä! Huolehdimme siitä, että nämä kolme osa-aluetta toimivat rinta rinnan − sinun eduksesi.

Kyllä, haluan pakettitarjouksen!

DISPLAY-MAINONTA ON TAITOLAJI, JOTEN KÄYTÄ AMMATTILAISIA APUNASI

Display-mainonta toimii hyvin näkyvyyden ja brändin tunnettuuden kasvattamisessa. Tarkalla ja suunnitellulla kohdentamisella, automatiikan avulla sekä laadukkailla mainoksilla potentiaalisten yleisöjen löytäminen voidaan tehdä helpoksi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että mainoskampanjan onnistuminen tarkoittaa myös tarkkaan hiottua visuaalista ilmettä ja sanomaa, brändin ymmärtämistä sekä mainosten seuraamista, analysointia, testausta ja optimointia.

Jätä työ ammattilaisille! Ota yhteyttä

Me autamme sinua käyttämään rahasi järkevästi

Display-mainonta on kustannustehokas keino mainostaa, ja me autamme sinua saamaan investoinnistasi kaiken hyödyn irti! Taitavat graafikkomme tekevät mainoksistasi houkuttelevat ja iskevät. Display-mainonnan asiantuntijamme hoitavat mainoksen kohdennuksen ja sijoittelun, sekä seuraavat analytiikan avulla, miten se menestyy ja miten sitä kannattaisi kehittää.

Suunnittelemme ja toteutamme mainonnan tarpeidesi mukaan

Me autamme sinua saamaan uusia kävijöitä verkkosivuillesi, mutta sen lisäksi autamme sinua jättämään muistijäljen, lisäämään näkyvyyttä ja brändisi tunnettuutta. Sen vuoksi on tärkeää, että mainokset on luotu ammattitaitoisesti. Me olemme alan piinkovia ammattilaisia ja teemme kaikkemme, jotta sinun mainoksesi ovat brändiäsi vastaavia, houkuttelevia, laadukkaita ja saavat aikaan liikennettä verkkosivullesi.

Oli kyseessä sitten esimerkiksi uuden tuotteen lanseeraus tai sesonkituote tai -palvelu, me huolehdimme siitä, että se näkyy siellä missä pitääkin!

Me seuraamme tarkoin, missä ja miten mainoksiasi klikataan, miten ne konvertoituvat ja mistä sinun kannattaa jatkossa maksaa. Optimoimme mainoksesi näkymään juuri oikeaan aikaan, oikeille ihmisille ja oikeissa paikoissa. Tiedät siis koko ajan mihin rahasi käytät ja mitä sillä saat. Hyvin suunniteltu kampanja ja järkevä toteutus on kustannustehokasta ja toimivaa. Display-mainontaa voi tehdä myös itse, mutta ilman ammattilaisen näkemystä, siitä voi olla vaikea saada kaikkea hyötyä irti.

NÄIN ME NETELLOLLA TEEMME DISPLAY-MAINONTAA

Tavoitteemme on tehdä Display-kampanjastasi laadukas, yrityksesi näköinen, oikein kohdennettu ja tietenkin mahdollisimman tuottava. Panostamme laatuun, sisältöön ja seurantaan.

1. Analyysi

Kaikki alkaa yrityksesi sekä kampanjoitavan tuotteen tai palvelun huolellisesta läpikäynnistä. Sen jälkeen ryhdymme pitkäjänteiseen suunnittelutyöhön, jonka aikana pyrimme ottamaan huomioon kaikki mahdolliset seikat: kohdeyleisö, osuvimmat sijainnit, sanoma, brändi ja kampanjan tavoite. Pohjatyö on tehtävä huolella, jos haluaa tuloksia.

2. Kampanjan rakentaminen

Kun suunnittelutyö on tehty, rakennamme näyttävän kampanjan visuaalisen ilmeen ja tekstisisällön toiveitasi ja ideoitasi kuunnellen. Voimme toteuttaa responsiivisia kampanjoita, jotka mukautuvat sivustoon ja tarjolla oleviin mainospaikkoihin. Lisäksi voimme tehdä laadukkaita bannereita ja tekstimainoksia. Hoidamme myös interaktiiviset mainokset meillä ammattitaidolla. Video- ja animaatiomainoksiin toivomme asiakkaalta materiaalia.

3. Kampanjan optimointi

Me seuraamme, miten kampanjat onnistuvat, mistä asiakas maksaa ja mistä hänen kannattaisi maksaa. Pystymme seuraamaan, mitä mainoksia on klikattu, missä niitä on klikattu ja millainen ihminen (ikä, sukupuoli, sijainti) niitä on klikannut. Näin näemme millainen mainos toimii missäkin ja pystymme kehittämään ja kohdentamaan kampanjoita jatkossa entistäkin tehokkaammin. Saat meiltä raportit mainoskampanjoiden onnistumisesta. Kannattaa muistaa, että pelkkä sivustollesi siirtyminen ei välttämättä tuota kauppaa. Sen takia on tärkeää, että sivustosi on mahdollisimman laadukas ja toimiva. Me voimme auttaa sinua myös siinä, joten käy tutustumassa myös verkkosivu- ja hakukoneoptimointipalveluihimme täällä.

4. Jatkokehitys

Koska kaikki vaikuttaa kaikkeen, kannattaa pitää mielessä, että saat parhaan hyödyn irti verkkokäyttäjistä, jos toisiaan tukevat toimet on laitettu kuntoon. Kannattaisiko rinnalla kokeilla Google-mainontaa, joka näyttää mainoksesi tiettyjä tuotteita tai palveluita etsivien ihmisten hakutuloksissa? Voisiko nettisivuasi optimoida paremmaksi, jotta se löytyisi helpommin kilpailijoidesi joukosta?

Jos haluat saavuttaa enemmän, me olemme sinulle oikea kumppani!

Ota yhteyttä

Haluatko tavoittaa uusia yleisöjä Googlen ulkopuolella? Laadukas Display-mainonta auttaa sinua tavoittamaan juuri oikeat ihmiset – siellä missä he liikkuvat.

PYYDÄ TARJOUS   ASIAKKAIDEMME KOKEMUKSIA

In English