Myyvä sisältö

Myyvä sisältö vakuuttaa potentiaaliset asiakkaat yrityksesi osaamisesta. Laadukas sisältö myös vahvistaa brändiä ja saa ihmiset sitoutumaan yritykseesi.

Sisältö on kuningas, mutta miksi? Myyvä ja asiantunteva sisältö on yksi tehokkaimmista keinoista viestiä yrityksesi osaamisesta ja luotettavuudesta potentiaalisten asiakkaiden silmissä. Verkon informaatiotulva on valtava. Jotta yrityksesi voi erottua sisällöillään tarjolla olevista teksteistä, tulee niiden erottua muista. Siksi sisällöntuotanto kannattaa jättää sellaisen ammattilaisen vastuulle, joka tietää, millainen sisältö oikeasti toimii verkossa. Me Netellolla tarjoamme copywritereiden tekemänä sisällöt erilaisiin tarpeisiin.

Kauttamme onnistuvat esimerkiksi:

    • Yrityksesi palveluista ja tuotteista kertovat tekstit
    • Hakukoneoptimoidut sisällöt
    • Asiantuntija-artikkelit
    • Blogisisällöt
    • Referenssitekstit
    • Tekstisisältöjen muokkaus

Jos laadukkaan ja myyvän sisällön kirjoittaminen takkuilee, ota meihin yhteyttä. Voimme toteuttaa aluksi vaikka yhden tekstin, ja katsoa sitten, kuinka etenemme jatkossa. Voit myös solmia suoraan esimerkiksi 12 kuukauden jatkuvan sisällöntuoton sopimuksen, jolloin saat yrityksesi verkkosivuille joka kuukausi tuoreen blogitekstin valmiiksi kirjoitettuna ja puolestasi julkaistuna.

Haluan kuulla lisää vaihtoehdoista »

Sisältökuvat/sisältökuvat/myyva-sisalto-sisaltokuva.jpg

Sisällöntuotanto ja hakukonenäkyvyys

Lähes kaikki verkossa tehtävä toiminta alkaa hakukoneita käyttämällä. Myyvä ja laadukas sisältö on yksi tärkeimmistä keinoista, jonka avulla lisäät yrityksesi verkkonäkyvyyttä. Hakukoneet suosivat sivustoja, joiden ne katsovat tarjoavan relevanttia ja tasokasta tekstisisältöä. Lisäksi tekstisisällön tulee täyttää tietyt Googlen kriteerit, joihin kuuluvat muun muassa avainsanojen käyttämisen tiheys sekä tekstin pituus ja asettelu. On tärkeää, että yrityksesi ottaa verkossa asiantuntijan roolin, jonka tarjoamat sisällöt nousevat Googlessa hyville sijoituksille.

Tämä onnistuu julkaisemalla erottuvaa ja ajankohtaista sisältöä, joka oikeasti kiinnostaa ihmisiä. Yksi suosittu keino päivittyvän sisällön tuottamiseen verkkosivuilla ovat yritysblogit. Me Netellolla tarjoammekin blogisisältöjen tuottamista haluamallasi julkaisuväleillä, sillä tiedämme, että yrityksen verkkosivuston sisältöjen päivittämiseen jää harvassa yrityksessä tarpeeksi aikaa.

”Arki on itselläni niin hektistä, että ilman apua blogin aloittaminen olisi jäänyt vain ajatukseksi muiden joukossa. Netellon avustuksella tämä kävi jouhevasti.”

Ville Heino, Runtu Works Oy

Kaipaatko apua myyvän tekstin kirjoittamiseen? Pyydä tarjous

Me Netellolla haluamme tuottaa asiakkaillemme juuri heidän liiketoimintaansa tukevia sisältöjä. Sinä olet oman alasi asiantuntija, ja me tunnemme tekstintuotannon salat! Kun yhdistämme voimamme, saamme asiantuntijatason sisältöä ja laadukasta tekstiä, joka sitouttaa asiakkaitasi, palvelee Google-näkyvyyttä ja helpottaa esimerkiksi aktivoitumista somessa. Juttele asiantuntijamme kanssa ja kerro tarpeistasi, saamme varmasti hiottua sinulle sopivan paketin.

myynti@netello.fi   010 323 3840

Verkkojulkaisun eli blogin tarkoituksena on lisätä tietoisuutta sosiaalisten yritysten toiminnasta ja toimintamalleista seä tuoda esiin erityisesti WoodFoxin toimintaa. Woodfox Oy 

Netello Systems Oy avasi Woodfoxille blogin ja yhdenmukaisti sometilit. 

Lue koko asiakastarina  »

Millainen sisältö myy?

Miten myyvää sisältöä sitten käytännössä kirjoitetaan? Yrityksesi toimialasta riippumatta on olemassa tiettyjä lainalaisuuksia, jotka pitävät paikkansa sisältöjen kanssa eri tilanteissa. Tässä muutama tärkein kohta, jotka tulisi ottaa huomioon myyvää sisältöä kirjoitettaessa.

1. Määrittele kohderyhmäsi

Ennen sisältöjen tuottamista on tärkeää miettiä tarkasti, kenelle sisältöjä kirjoitetaan. Kohderyhmän määritteleminen antaa pohjan sisällöntuotannolle, sillä se määrittää, millaisella äänensävyllä yleisöä puhutellaan.

2. Aseta mitattavat tavoitteet

Kun kohderyhmä on määritelty, tulee sisällölle asettaa tavoitteet, joiden seuraaminen on helppoa. Näin tiedät, auttavatko tuotetut sisällöt yritystäsi oikeasti menestymään paremmin. Tavoitteena voi olla esimerkiksi, että sivuston kävijä täyttää tarjouspyyntölomakkeen, ottaa yhteyttä myyjääsi tai tilaa yrityksesi uutiskirjeen.

3. Helpota kohderyhmäsi arkea

Sisällöntuotanto tulee tehdä aina asiakkaan näkökulmasta. Mieti, millaista lisäarvoa voit sisällöilläsi potentiaaliselle asiakkaallesi tuoda? Millaista ratkaisua yrityksesi tarjoaa lukijan haasteeseen?

4. Älä aliarvioi lukijaa

Vaikka sisältöjen tulee olla helppolukuisia ja loogisesti eteneviä, älä koskaan sorru aliarvioimaan lukijaa. Vältä toistoa tai itsestäänselvyyksien korostamista. Kerro konkreettisesti, miksi juuri sinä voit tarjota lukijalle parhaan mahdollisen ratkaisun.

5. Huomioi hakukoneystävällisyys

Google tarkkailee tekstin pituuden ja avainsanatiheyden lisäksi muun muassa sitä, kuinka relevanttia tietoa kohderyhmällesi tarjoat. Laadukas ja yrityksesi toimintaan olennaisesti liittyvä sisältö kiinnostaa siis myös hakukoneita. Lue lisää hakukoneoptimoinnista!

6. Ole luova ja kiinnostava, älä tyrkytä

Myyvä sisältö ei tarkoita sitä, että asiakasta painostetaan ostamaan jotain tuotetta tai palvelua. Se ei ole yliampuvaa, suoraa myyntitekstiä, joka tyrkyttää ja lähinnä ärsyttää. Paras myyntisisältö on luovaa, herättää tunteita tai ajatuksia ja kiinnostaa. Jo pelkästään se, että tunnistat asiakkaasi ongelman ja kerrot siihen yksinkertaisen ratkaisun, voi johtaa ostopäätökseen. Käytä rohkeasti erilaisia sisältöjä: kuvia, videoita, kuvituksia ja animaatioita. 

Haluan tarjouksen sisällöntuotannosta  »

Bloggaus ja aktiivinen sosiaalisen median hyödyntäminen vahvistavat yrityksen näkyvyyttä ja kasvattavat yrityksen tunnettavuutta.

Suomen Paineautot Oy

Lue koko asiakastarina »

Muuta sivustovierailijat maksaviksi asiakkaiksi

Yrityksesi liiketoiminnan kannalta pelkkä kävijämäärien nousu ei välttämättä riitä. Me Netellolla teemme puolestasi laadukkaat sisällöt, mutta myös mietimme, millä tavalla sivuston kävijät muutetaan maksaviksi asiakkaiksi.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin laitetaan verkkosivustosi sisällöt kuntoon.


Haluatko tehdä kanssamme laadukasta sisältömarkkinointia?

Ota yhteyttä, digitaalisen markkinoinnin suunnitelmalla ja tavoitteellisella toteutuksella muutamme kävijät maksaviksi asiakkaiksi.

myynti@netello.fi   010 323 3840

In English