
Poikkeusoloissa pärjäävät ne yritykset, jotka investoivat kasvuun ja tulevaisuuteen. Muutos markkinassa on pysyvä, joten yritysten on mukauduttava uuteen tilanteeseen. Ja se pitää tehdä nyt.
TIE-toimintamallin avulla määritämme koko liiketoiminnallesi tulevaisuuden suunnan ja viemme sen onnistuneesti verkkoon. Emme pelkästään opasta, vaan teemme myös käytännön toteutuksen.
Löydämme oikeat toimintamallit nykytilanteen rauhoittamiseksi ja tulevaisuuden tavoitteisiin pääsemiseksi.
”Olemme Netellon toimintatapaan ja etenemissuunnitelmaan erittäin tyytyväisiä. Olemme tehneet aiemmin yhteistyötä konsulttifirmojen kanssa, jotka ovat vain laatineet suunnitelmia, mutta käytännön toteutus on jäänyt tekemättä. Netello on tehnyt loistavan suunnitelman ja vie sen myös käytäntöön. Etenkin verkkokaupasta tulee erinomainen!”
– Jouni Sarin, Nestori-Tuote Oy
TIE-ratkaisun pääkohdat
1. Miksi yrityksesi on menestynyt tähän asti?
Olet tehnyt jotain eri tavalla kuin muut. Yritykselläsi on selkeitä kilpailuetuja, mutta asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut ja muuttuu yhä rivakammin. Tunnistamme, missä liiketoimintasi on tällä hetkellä ja mitkä ovat sen mahdollisuudet ja tärkeimmät kehityskohteet. Hyödynnämme nykyisiä vahvuuksia ja luomme yhdessä uusia.
2. Mitä haluat tulevaisuudelta?
Muuttuvassa markkinassa on valtavia mahdollisuuksia niille, jotka tarttuvat rohkeasti toimeen. TIE on toimintamalli, jossa kaikelle tekemiselle asetetaan selkeät numerotavoitteet aina, kun mahdollista.
Haluatko tavoittaa uusia kohderyhmiä? Haluatko parantaa asiakastyytyväisyyttä ja sitouttaa nykyasiakkaasi mahdollisimman hyvin? Haluatko parantaa kannattavuutta?
Tässä yhteistyömallissa pidetään huolta siitä, että tavoitteet ovat kaikille selviä, konkreettisia ja realistisia. Ensimmäiseksi selvitetään tarkasti se, missä olet nyt kilpailijoihisi nähden. Sitten tehdään konkreettinen suunnitelma, jota noudattamalla tavoitteet on ihan oikeasti mahdollista saavuttaa.
3. Miten tulevaisuuden haasteet ja pelot ratkaistaan?
Maailman muutoksesta ei tarvitse pitää, mutta jos haluaa menestyä jatkossakin, on muutos hyväksyttävä. Käytännössä kaikki asiakkaasi haluavat asioida ja ostaa verkossa. Tähän on reagoitava nopeasti, mutta suunnitelmallisesti.
Kannattaisiko perustaa verkkokauppa? Miten voin voittaa huomattavasti suuremmat kilpailijat kohtuullisin kustannuksin? Miten vien loistavan ammattiosaamisen ja asiakaspalvelun verkkoon? Menetänkö hyvät suhteet vakioasiakkaisiini, jos ohjaan heidät tilaamaan netistä? Voinko kertoa palvelujeni ja tuotteideni hinnat verkossa? Miten reagoida Amazonin saapumiseen?
Jos tämän tyyppiset kysymykset pyörivät mielessä, on toimintamallimme oikea juuri sinulle.
Jätä soittopyyntö, niin keskustellaan kaikessa rauhassa siitä, mitä sinun pitää juuri nyt tehdä ja toteutetaan se yhdessä.