Nestori-Tuote

”Uudet sivut ovat toimineet äärettömän hyvin! Saamme joka päivä 2-4 tarjouskyselyä verkkosivujen kautta, aiemmin sivujen kautta ei tullut lainkaan yhteydenottoja.”

”Suosittelen Netellon TIE-toimintamallia mielelläni myös muille. Kokonaisuutta ei ole koskaan aiemmin otettu haltuun näin hyvin. Kun itse kokeilee erilaisia asioita, se on yleensä sellaista sohimista, josta ei lopulta ole mitään hyötyä.”  

Jouni Sarin, Nestori-Tuote

Uniikki TIE-toimintamalli

Nestori-Tuotteelle rakennettiin Netellon uniikki TIE-toimintamalli, jonka tarkoituksena on siirtää yrityksen liiketoiminta menestyksekkäästi verkkoon, tavoittaa uusia asiakkaita sekä palvella nykyisiä asiakkaita paremmin kuin koskaan ennen.  

”Ostajana on tällä hetkellä uusi sukupolvi, joka on tottunut asioimaan verkossa. Heille asioimisen helppous ja nopeus ovat tärkeämpiä asioita kuin se, että he ostaisivat aina tuotteet uskollisesti samalta toimijalta. Tämän vuoksi myös meidän on oltava mukana muutoksessa.” 

Nestori-Tuotteelle rakennettiin uunituoreet verkkosivut, jotka helpottavat asiointia, oikeiden tuotteiden löytämistä ja tarjouspyynnön tekemistä. Samalla koko palvelumalli mietittiin uusiksi, jotta se olisi kaikille osapuolille mahdollisimman helppo. Tämän lisäksi laadittiin digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, jonka tavoitteena on kasvattaa näkyvyyttä kaikkialla verkossa. 

”Siitä asti kun ostimme yrityksen 20 vuotta sitten, meillä on mennyt todella hyvin. Nyt kilpailu on kiristynyt ja Google on siihen suurin syy. Koko ala on muuttunut todella paljon, joten meidänkin on täytynyt herätä siihen, että toimintaa on kehitettävä.” 

Uusi sivusto ja palvelumalli

”Uudet sivut ovat toimineet äärettömän hyvin! Saamme joka päivä 2-4 tarjouskyselyä verkkosivujen kautta, aiemmin sivujen kautta ei tullut lainkaan yhteydenottoja, kaikki tuli puhelimitse. On paljon selkeämpää, että kyselyt tulevat nyt suoraan myynnin sähköpostiin.” 

Koko projekti lähti liikkeelle nimenomaan sivuston uudistamisesta, sillä aiemmat nettisivut eivät enää palvelleet riittävän hyvin. 

”Uusi sivusto on nyt tosi nopea ja selkeä. Halusimme sivustosta sellaisen, että tuotteet löytyvät helposti, vain muutamalla klikkauksella ja tässä onnistuttiin hyvin. Yhteydenoton kynnys on nyt myös selkeästi madaltunut, mikä oli tavoitteenakin. Sivustoa on myös mahdollista laajentaa verkkokaupaksi tulevaisuudessa.” 

Myös sivuston käyttö ja hallinta on Nestori-Tuotteelle aikaisempaa helpompaa. 

”Aiemmin meillä oli ruotsinkielinen tuki, joten nyt on paljon helpompaa kysyä ja saada neuvoja. Pystymme myös itse lisäämään sivustolle uusia tuotteita vaivattomasti.” 

Jouni Sarin, Nestori-Tuote

Uudenlaista asiakashankintaa ja asiakkaiden palvelemista

Nestori-Tuotteelle rakennettiin myös digitaalisen markkinoinnin suunnitelma, joka laitetaan käytäntöön kesän 2021 aikana. Tavoitteena on saavuttaa näkyvyyttä eri kanavissa ja tavoittaa uusia, potentiaalisia asiakkaita. 

”Odotan innolla, mitä markkinointitiimi saa aikaiseksi. Aloitamme säännöllisen sähköposti- ja somemarkkinoinnin sekä Google-mainonnan. Tavoitteenamme on saada rutiini digitaaliseen markkinointiin, ja on tärkeää, että tässä on rinnalla osaava kumppani, jonka kanssa tätä voidaan suunnitella ja toteuttaa.” 

Lisäksi sivuston asiakaspalvelupolkua kehitettiin Netellon oman tuotteen, Liidikoneen, avulla. Sivustolle saapuvilta asiakkailta kysytään selventäviä kysymyksiä ja heidät ohjataan suoraan oikeiden tuotteiden pariin. Kuukausitasolla perätin kymmenet käyttäjät ovat siirtyneet sivustolla eteenpäin Liidikoneen kautta. 

Ammattilaisten kanssa sujuvaa yhteistyötä

”Suosittelen Netellon TIE-toimintamallia mielelläni myös muille. Kokonaisuutta ei ole koskaan aiemmin otettu haltuun näin hyvin. Kun itse kokeilee erilaisia asioita, se on yleensä sellaista sohimista, josta ei lopulta ole mitään hyötyä.” 

Nestori-Tuote on myös tyytyväinen Netellon yhteydenpitoon ja viestintään, sillä projekti on edennyt kokonaisuudessaan selkeästi. 

”Tämä on ollut iso investointi, mutta se on kannattanut. Kaikki on sujunut todella hyvin. Uskon, että kun ammattilaiset ovat miettineet, mitä kannattaa tehdä ja miten, siihen voi luottaa. Olemme erittäin positiivisella mielellä tästä projektista.” 

Jouni Sarin, Nestori-Tuote

Nestori-Tuote

Nestori-Tuote myy laadukkaita maalaus– ja hiekkapuhalluslaitteita ammattikäyttöön ympäri Suomen. Yritys toimii Gracon ja Clemcon valtuutettuna maahantuojana. Nestori-Tuotteelta saa samasta paikasta laitteet, varaosat ja kattavat huoltopalvelut aina ammattitaitoisella asiakaspalvelulla ja pitkällä kokemuksella. 

Tutustu Nestori-Tuotteen sivustoon tästä! »

Tavoitteleeko yrityksesi lisää asiakkaita ja yhteydenottoja?

Keskustele asiantuntijan kanssa

In English
×