Kumppanisi, kun haluat onnistua verkossa.

Tiimiesittelyssä myynnistä verkkoliiketoiminnan asiantuntija Tero-Pekka Laakso

Perheen kanssa Levillä, 2023.

Mitä teet Netellossa?

Toimin myyjänä. Tähän sisältyy meille potentiaalisten asiakkaiden etsimistä, tapaamisten sopimista, sopivan ratkaisun tarjoamista ja tietysti kaupan tekemistä, joka on tämän työn suola. Omista asiakkaista, joita on vuosien saatossa kertynyt mukava määrä, täytyy tietysti pitää hyvää huolta, jotta voin varmistua siitä, että saavat aina parhaan hyödyn ostamastaan palvelusta.

Miten pitkään olet työskennellyt Netellossa?

Syksystä 2009 lähtien. Ensimmäinen työpäiväni oli 9.9.2009 klo 9, joten muistan tuon päivämäärän varmasti aina 😊

Kuvaile tavallista työpäivääsi

Jokainen päivä alkaa siitä, että kirjaan ylös päivän tavoitteet ja teen to do -listan päivän aikana tehtävistä asioista. Päivitän tätä listaa sitä mukaan, kun työtehtävät ja tavoitteet täyttyvät. Ehkä tyypillisimmillään päivä koostuu asiakaspalavereista niin uusien kuin vanhojen asiakkaiden kanssa, tarjousten rakentamisesta, buukkaamisesta ja kaupan tekemisestä. Olen myös roolittanut päiviä, jotta saan viikon aikana tavoitellut asiat tehtyä. Esimerkiksi yhteiset tiimipalaverit on aikataulutettu viikon alkuun ja buukkaamiselle on varattu käytännössä oma päivä.

Mikä on parasta Netellolla?

Kyllä parasta Netellolla on huikeat tyypit, joiden kanssa voin tehdä työtä. Ilman heitä meitä ei olisi eivätkä asiakkaamme olisi saaneet niin hienoja tuloksia.

Vapaa-ajalla

Kolmen lapsen isänä vapaa-aika täyttyy monilla perheeseen liittyvillä aktiviteeteilla.  Lisäksi tykkään urheilla monipuolisesti ja siksi minulle on kertynyt useampi eri harrastus. Käyn kuntosalilla, pelaan jääkiekkoa ja salibandya. Kesäisin golf tulee rinkiin mukaan ja tyypillisesti talvella kerran tai kaksi käydään perheenä laskettelureissulla.


Uusimmat blogiartikkelimme

Yli 90 % kuluttajista tekee ostopäätöksen arvostelujen perusteella – käyttäjäarvostelut ovat verkkosivuston menestyksen avain

Kuvittele tilanne, jossa vierailet ensimmäistä kertaa uudella verkkosivustolla etsimässä tuotetta tai palvelua. Sivusto näyttää ammattimaiselta, ja tuotteet vaikuttavat lupaavilta, mutta jotain puuttuu – käyttäjäarvostelut. Epäröit hetken, sillä et tiedä, millaisia kokemuksia muilla asiakkailla on ollut. Päätät jatkaa etsintääsi toiselle sivustolle, jolla arvostelut ovat näkyvästi esillä.  Tämä on arkipäivää nykyajan digitaalisessa maailmassa, ja siksi asiakasarvostelujen merkitys […]

Tutki ennen kuin hutkit – hyvä markkinointistrategia voi mullistaa tulokset myös rajallisella budjetilla

Hyvin suunniteltu markkinointistrategia ohjaa yritystä kohti kestävää kasvua ja menestystä – oli budjetti mikä tahansa. Investointi huolellisesti laadittuun markkinointistrategiaan on yksi kannattavimmista sijoituksista, jonka rajallisella budjetilla toimiva yritys voi tehdä.  Kun markkinointibudjetti on tiukka, jokaisen euron on tuotettava tulosta  Hyvin laadittu markkinointistrategia toimii kompassina, joka ohjaa resurssien kohdentamista tehokkaimpiin kanaviin ja toimenpiteisiin. Se auttaa välttämään […]

Miten markkinoida rajallisella budjetilla?

Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoälyn hyödyntäminen voi mullistaa hakukoneoptimoinnin ja millainen merkitys ihan oikeilla ihmisasiantuntijoilla on tässä kehityskulussa.

×



Netello
Netello

Tervehdys, miten voimme olla avuksi?

Ps. Sinulle vastaa ihminen, ei botti.

14:57